Managementul conflictelor

CONTEXT

Interacționăm zilnic cu alte persoane și, în mod natural, nu suntem întotdeauna de acord cu toate. Modul în care ne ocupăm de astfel de dezacorduri ne determină succesul sau eșecul; dezacordul poate duce la un conflict care consumă timp și energie sau încurajează creativitatea și dezvoltarea personală. Prin urmare, abilitățile de gestionare a conflictelor sunt esențiale pentru oricine în ziua de astăzi.

Acest curs se concentrează pe aspecte pozitive și productive ale conflictelor și explică modul în care putem beneficia de situații care sunt adesea percepute ca negative și distructive. Conflictele, dacă sunt gestionate corect, sporesc înțelegerea și înțelepciunea.

Vei fi introdus într-o varietate de tactici psihologice folosite uneori de alții ca mod de a crea un conflict. Înțelegerea unor astfel de tactici și jocuri ale minții vă vor permite să vă pregătiți și să răspundeți eficient pentru a preveni un conflict.

Veți explora, de asemenea, abilitățile emoționale critice în relația cu alte persoane și veți învăța cum să vă controlați emoțiile și veți ghida dezbaterea către un rezultat câștig – câștig.

OBIECTIVE

  • înțelegerea conflictului
  • detectarea semnelor de escaladare a conflictului
  • răspunsul la astfel de semne cu acțiuni adecvate
  • utilizarea tehnicilor eficiente pentru rezolvarea conflictului

AUDIENȚĂ

Oricine dorește să-și dezvolte abilitățile de relaționare și comunicare.

DIN CUPRINS

  • Ce este conflictul?
    • Cum evoluează conflictele?
    • Ce este bine sau rău în privința conflictelor?
    • Care este ciclul de viață al conflictelor?
    • Cum se accelerează conflictele?
  • Cum să gestionați conflictele?
    • În câte moduri diferite poți aborda un conflict și care sunt avantajele și dezavantajele acestora?
    • Cum să analizezi sistematic conflictele pe baza beneficiilor pentru tine sau cealaltă parte și cum să folosești aceste cunoștințe pentru a le rezolva?
    • Cum să refuzați o solicitare evitând totodată conflictele?
  • Cum să gestionați emoțiile?
    • Cum afectează emoțiile discuțiile?
    • Cum să evitați luarea de decizii emoționale?
    • Cum să folosești managementul furiei în rezolvarea conflictelor?
    • Aflați mai multe despre o serie de tactici psihologice utilizate în conflicte și știți cum să le răspundeți atunci când sunt utilizate pe dvs. sau să le exploatați singuri.
  • Cum să răspundeți la situații de escaladare?
    • Ce abordări sunt utilizate într-o discuție pentru a câștiga conflictul?
    • Cum să răspunzi la astfel de abordări atunci când este folosit pe tine?
    • Aflați cum să reacționați la aroganță, declarații vagi, atacuri de personalitate, exagerări și multe alte tactici utilizate frecvent în conflict.
  • Cum să negociezi?
    • Cum să negociezi eficient pentru a ajunge la un rezultat câștig – câștig?
    • Ce este negocierea principială?
    • Cum puteți utiliza strategii de negociere bine stabilite pentru rezolvarea conflictelor?
  • Cum să prevenim conflictele?
    • Ce sisteme ar trebui să fie puse în aplicare în organizații pentru a preveni conflictele distructive?
    • De ce resurse aveți nevoie pentru a gestiona eficient conflictele?
    • Ce fel de intervenții terțe există și cum le puteți folosi pentru a rezolva conflictul?

DURATA ȘI INVESTIȚIA

  • Durata cursului este de 1 zi
  • 170 Euro per participant

Vă stăm la dispoziție pentru orice fel de alte informații:

Daniela Tulbure: +40 722 961 449, daniela.tulbure@peoplegrow.ro