Managementul echipei

CONTEXT

Rolul de manager poate fi extrem de solicitant. Pentru majoritatea oamenilor, abilitățile necesare pentru a conduce o echipă nu vin în mod natural, aceasta însemnând că trebuie învățate și aplicate sistematic, până la adopția lor.

Fără training adecvat, cei mai mulți aflați în acest rol nu vor face decât să copieze stilul unuia sau altuia dintre managerii cu care au lucrat. Iar dacă aceștia au avut abilități interpersonale slabe, noii manageri își vor dezvolta o mulțime de comportamente greșite.

AUDIENȚA PRINCIPALĂ

  • Manageri dornici să-și dezvolte abilitățile de a conduce o echipă
  • Oameni din echipă care au potențial managerial

OBIECTIVE

  • Înțelegerea rolurile managerului de echipă
  • Cum stabilești obiective clare pentru echipă și membrii săi
  • Înțelegerea importanței Managementului Performanței
  • Explorarea diverselor stiluri de management, pentru a atinge un echilibru între sarcini, indivizi și echipă
  • Delegarea eficientă
  • Cum de oamenii se comportă într-un anume fel
  • Cum este creată și menținută motivația în echipă

DIN CUPRINS

  • Rolul și responsabilitățile managerului
    • Înțelegerea dimensiunii jobului
    • Dezvoltarea afacerii ca parte în procesul de maximizare a rezultatelor
    • Atingerea echilibrului între sarcini, individ și echipă
    • Dezvoltarea echipei și a indivizilor care o formează
  • Stabilirea obiectivelor
    • Principii de baza în stabilirea obiectivelor
    • Cum se stabilesc obiectivele împreună cu echipa
    • Cum se stabilesc obiective individuale aliniate cu obiectivele companiei
    • Principalele provocari în stabilirea obiectivelor și cum le depășim
  • Managementul Performanței
    • Procesul și principiile
    • Definirea performanței acceptate
    • Măsurarea și observarea performanței
    • Revizuirea și îmbunătățirea performanței
  • Motivarea
    • Principiile motivației
    • Factorii care demotivează o echipă
    • Factorii care motivează o echipă
    • Principalele provocări în motivarea echipei și cum le depășim
  • Delegarea
    • Introducere și câteva principii cheie implicate
    • Adaptarea propriului stil de management
    • Delegarea eficientă
    • Principalele provocari în delegare și cum le depășim
  • Inteligența emoțională în managementul echipei
    • Cunoașterea și gestionarea propriilor emoții
    • Auto-motivarea
    • Recunoașterea și gestionarea emoțiilor celorlalți

DURATA ȘI INVESTIȚIA

  • Durata cursului este de 2 zile
  • 290 Euro per participant

Vă stăm la dispoziție pentru orice fel de alte informații:

Daniela Tulbure: +40 722 961 449 daniela.tulbure@peoplegrow.ro