Politica de livrare şi retur, metode de plată

1. Politica de Livrare a serviciilor

Livrarea serviciilor se face astfel:

1.1 Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă care poate fi făcută pe site-ul: https://peoplegrow.ro/ 24 ore din 24, 7 zile din 7.

1.2 Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.

1.3 Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea Cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării.

1.4 Prin înregistrarea unei Rezervării pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea rezervării pe site, Cumpărătorul va primi un email prin care este informat că rezervarea a fost înregistrată, un email prin care este informat că rezervarea este confirmată și pașii necesari pentru plata serviciului rezervat.

1.5 Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

1.6 Prin trimiterea rezervării către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

1.7 Livrarea serviciilor are loc în mediul on-line, în sala de curs sau în cabinetul de consiliere. Informația legată de locul desfășurării se află afișată pe pagina serviciului rezervat.

1.8 Pentru prestările de servicii (ateliere, cursuri, sesiuni de consiliere sau coaching) activitățile se prestează în zilele și intervalele orare prevăzute în calendarul rezervării pentru fiecărui eveniment în parte. Cumpărătorul este îndreptățit să primească serviciile solicitate doar după efectuarea plății și încasarea sumelor de bani în contul Prestatorului.

2. Politica de retur

Orice reclamație privind livrarea în mediul on-line a serviciilor către Client va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la derularea serviciilor, telefonic sau prin e-mail la adresa: daniela.tulbure@peoplegrow.ro, urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.

Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile on-line nu pot fi livrate, clientul este îndreptățit să primească sumele încasate deja de Tulbure Daniela PFA, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.

În situația în care se renunţă la un serviciu programat cu mai puţin de 24 de ore înainte de data și ora stabilită pentru efectuarea acestuia, Vânzătorul este îndreptățit să primească 100% din costul serviciului anulat, clientul având dreptul, dar nu și obligația de a reprograma serviciul. Responsabilitatea anunțării neprezentării la ora și data programată pentru a beneficia de un anumit serviciu aparține în exclusivitate Cumpărătorului, Vânzătorul neputând fi ținut responsabil pentru asta. Această regulă nu mai este valabilă în caz de forță majoră.

 

3. Metode de plată

Plata online – Netopia

Plata serviciilor cumpărate se poate efectua online cu cardul personal sau cu cardul firmei, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și incriptate. Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura ta). Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale,  indiferent de valuta pe care o ai în cont.

Plata prin transfer bancar

Urmând instrucțiunile cuprinse pe pagina de plată a serviciilor rezervate, poți efectua plata și prin transfer bancar urmând ca serviciile să fie prestate după încasarea banilor în contul prestatorului – Tulbure Daniela PFA

Atenție!
În cazul plăților online Vânzătorul/Prestatorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărator, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă față de moneda națională (leul românesc).