Write2Achieve – companii


CONTEXT

  • În contextul în care, roboții sunt din ce în ce mai prezenți în mediul organizațional este important să realizăm care este atuul cel mai de preț al oamenilor, prin ce se diferențiază angajații în mod radical față de roboți.
  • Abilitatea și atuul cel mai de preț este creativitatea.
  • Creativitatea este nevoie să fie stimulată și dezvoltată în context organizațional

TRENDURI EDUCAȚIONALE

  • Învățarea bazată pe investigație
  • Chestionarea (folosirea întrebărilor) de nivel superior
  • Nivel ridicat de implicare a studenților/participanților și a activităților conduse de aceștia (încurajarea lor pentru asumarea procesului de învățare)
  • Individualizare prin includerea de opțiuni
  • Învățare experiențială și bazată pe proiect
  • Conexiuni în lumea reală
  • Mai multă evaluare de la egal la egal și autoevaluare pe calea spre independență
  • Pasiunea și empatia profesorului/facilitatorului, interesul sincer față de bunăstarea și progresul studenților/participanților.

Sursa: Conferinta COBIS (The Council of British International Schools),  Londra, 2019

Multe dintre modalitățile de învățare descrise mai sus sunt utilizate pe parcursul workshop-ului pentru a fi atinse obiectivele dorite.

OBIECTIVE

  • Creșterea eficienței și performanței echipei prin conștientizarea lucrurilor de îmbunătățit atât din perspectivă individuală cât și la nivel de grup
  • Crearea de idei noi
  • Clarificarea sau îmbogățirea viziunii pe termen mediu și lung
  • Introspecție
  • Împărtășirea viziunii fiecăruia și contribuția la crearea unei povești comune, de succes
  • Unii angajați pot să-și clarifice sau să-și descopere sensul și importanța activității pe care o desfășoară și pot integra aspirațiile lor cu cele ale grupului din care fac parte
  • Instrumentul poate fi folosit cu succes și atunci când se dorește îmbunătățirea lucrului în cadrul echipei

DESPRE PROGRAM

  • Programul este construit prin intersecția unor concepte din training și consiliere/coaching, fiind destinat angajaților care formează diverse echipe de lucru/departamente și/sau echipelor manageriale ale unei organizații
  • Este un workshop 100% experiențial, participanții fiind implicați activ pe toată durata programului
  • Utilizează un exercițiu practic pentru a facilita conștientizarea, pentru a genera idei noi și pentru a stimula potențialul creativ la nivel superior
  • Conceptul este nou și unic în România

DURATĂ ȘI INVESTIȚIE

  • Număr de participanti: 11-14
  • Durata: 5-6 ore
  • Preț: 870 euro

 

  • Număr de participanți: 7-10
  • Durata: 4-5 ore
  • Preț: 770 euro

* În cazul în care numărul de participanți depășește 15 persoane, se discută durata și costurile

Vă stăm la dispoziție pentru orice fel de alte informații:

Daniela Tulbure: +40 722 961 449, daniela.tulbure@peoplegrow.ro